29 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-30 » 17:50:35
Min klass fixade en skattjakt idag i skolan så hela
klassen (dom som ville) var utklädda till pirater.
Så vi åkte runt i skolan i ett skepp av kartong med hjul.
Men det är kul att göra något sånt nu inför studenten.
Även fast det är ganska länge kvar...

Disco-
Jag har lovat Tim att ställa upp på att hjälpa
till på deras disco ikväll. Alla i hans klass skulle
ha med någon vuxen som hjälp så då frågade han mig.
Det är klart jag ställer upp!
Jag tog med mig Cissi dit så vi blev yttligare en till.
Kvällen gick bra och det var full fart på första gänget iaf.
Det blev en ganska kul kväll, lite segt på slutet bara.
men absolut inget jag inte skulle kunna tänka mig att göra igen.

"Vart är din man, han måste komma hit och befrukta mig"

Om ni undrar varför jag valde att hjälpa till på ett disco istället
för att gå ut och festa så är det så är min fot fortfarande inte är
helt återställd. Och sen så är det väl lite så att jag faktiskt föredrar
lite att hjälpa andra än att supa och slösa pengar ;)
Men jag kan ju inte stoppa under mattan med att jag är partysugen
och faktiskt är kul att festa med polare, inte krogen.

Måste bara tillägga att jag börjar bli jävligt trött på en person.
Det roliga är att jag inte ens känner personen.
Men den personen känner en av mina bästa vänner och vägrar
lämna henne ifred fast hon ber om det!
Vilka människor det finns, och att snacka med andra personer
som inte har ett piss med allt det där att göra och till och med ljuga.
Fan det är sorglig, men jag håller om min lilla vän så hon orkar!

df
l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!