27 okt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-10-27 » 22:21:32
Lång dag i skolan, känns som att det hänt väldigt mycket.
Sista lektionen med Cissi var bäst, äta godis och leka :D
Godis doppat i akvarellvatten, toppengott!

Efter skolan åkte jag och mamma och testade ut ny en säng åt mig.
Min säng jag haft tidigare är så sjukt mjuk, då menar jag verkligen
sönderknullad jävla dun-mjuk säng! Den är otäckt mjuk.
Men nu har vi köpt en bättre som min rygg borde palla
och även min pojkväns med. Tror nog alla får ont av dess mjukhet xD

d

När vi kom hem upptäckte vi att vi inte hade någon ström, lagom kul.
Men det dröjde inte länge förän strömen kom tillbaka.
Efter maten flyttade jag och mamma på min gamla säng.
Så nu står den utanför mitt rum som gästsäng.

Gick över till Patrik och tog en fika också.
Sen kom Ewe.
Nu håller vi på och färgar hennes hår, blir nog bra hoppas vi :)

Fan vad sugen jag är på choklad då! :O

l
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!