berg&dalbana

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2010-12-08 » 22:38:31
Ligger i sängen med min pojkväns tröja men utan pojkvän.
Känner mig lite ner... jag ska bara sms:a i fortsättningen :/

Jag blir så förundrad över människans psyke ibland,
man är helt inställd på något och har en jättestark känska i kroppen.
Men genom en telefon och en enda persons attityd kan allt bara vändas.
Humör är verkligen som en pannkaka man slänger med i stekpannan.
Jag menar den andre behöver inte vara direkt otrevlig,
bara ha en speciell attityd på uttalen så påverkas man av det så mycket.
Aja nog pratat om det, jag orkar inte grubbla över småsaker (:

Jag ska strax ta och ringa Evelina, känner att jag behöver min
dagliga dos medicin! Hon är som medicin faktiskt, hjälper mot allt och inget (:
Hon borde bli läkare :D Smart idé, det ska jag framföra till henne!

En bild, var det länge sen? Fan jag minns inte, men här får ni! :D
f
eef
Postat av: erica
URL: http://ericaalsterlund.blogg.se/ 2010-12-09 / 00:32:24

du är fin! <3


Postat av: Emelie
URL: http://emlen.blogg.se/ 2010-12-09 / 14:33:45

sv: haha, men visst gör deeem! vad är grejen med det? :(


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!