.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2017-01-08 » 21:22:39
Min julledighet är över. Den har varit välbehövlig. När jag gick på ledigheten hade jag ett stresspåslag i ögonbrynet, vilket betyder att när jag blir mer än vanligt stressad och mer än vad min kropp godkänner får jag nervryckningar i mitt vänstra ögonbryn. Låter det sjukt? Ah kanske, ni som upplevd hög stress vet att dessa symtom visar sig på olika sätt.  Detta är min kropps sätt, kroppens varningssignal. Detta avtog 6dagar in på ledigheten 👍🏽 Annars har min ledighet varit bra! Härligt jul och nyår. Massor med mat, slappande, umgåtts med nära och kära.  Så nu har man vilat upp sig och står redo inför sista terminen på universitetet 😅 Go go go taggad! För att underlättat vardagen har jag även gjort en matlista för vardagar. Listan är på varje middag varje vardag. Så smidigt 😎 Så idag storhandlades det inför två veckor. Inte handla på två veckor känns bra, även att det blev oväntat billigt med en så planerad nota 😂 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!