Vill inte vara förkyld

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2017-02-19 » 11:17:38
Vaknade imorse av täppt näsa, halsont och hosta! Fuck! Hör folk säga "åh jag skulle vilja vara sjuk så att jag kan få ligga hemma". Ah varsågod, här, ta min förkylning för jag vill då fan inte ha den! Har inte tid, eller vem har? Antagligen dom som vill vara sjuka och hemma 😒 Jaja, hoppas på att det inte blir sämre. Har hela förmiddagen preppat mig med sånt som sägs ska lindra förkylning. Men finns det ork blir det en sväng in till stan för att fylla upp badrumsskåpet med lite förkylningshämande shit. Tänker inte missa några praktikdagar! 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!