Solig helg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-05-08 » 00:57:44
Tentan lämnades in i tid så jag kunde ta lång helg. Torsdag passade jag på att träffa Jennifer i hennes nya lya  och sen mamma. Fredag träffade jag Matilda som jag inte träffat på hundra år, hatar att det ibland blir så lång tidsperiod mellan träffarna, blir ändring på nu! Åkte även förbi Samar för att hjälpa henne med det sista på hennes tenta så den kunde lämnas in i tid. Idag stod det dop på schemat och hela kvällen tillbringades i goda vänners sällskap. Fasiken vilken bra helg! Imorgon ska jag passa på att ta vara på solen. Ligga och steka och fixa i trädgården. Lite egentid. Hoppas alla har det bra i det fina vädret! 
 
Instagram: Feliciatrex 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!