Mynta

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-05-12 » 11:03:04
Trädgården börjar sätta fart, underbart! Myntan har tagit sig sen förra året så nu är det små skott på väg upp. Hoppas hjortarna ger fan i myntan denna sommar 😉 
 
Igår hade jag en riktig bra dag nu när jag ser tillbaka på den. Grupparbete som gick kanon, föreläsning om könsstympning i Sverige, ett seminarie som var väldigt givande. Sen passade jag på att träffa hon som jag är kontaktperson till. Eftersom att det var så himla fint väder så tog vi en promenad, vi har så himla kul ihop. Sen när jag kom hem så blev det ännu en promenad tillsammans med Simon. På vägen träffade vi grannarna som var ute hos fåren så vi passade på att gosa lite med fåren, så jävla mysigt! Och värdefullt med trevliga grannar. 
Postat av: Emma
URL: http://emmamii.blogg.se 2016-05-12 / 11:08:33

haha, va kul! Jag skrev oxo om mynta imorse :-))
Kram från Italien! :-)


Postat av: Veronica Wallgren
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se/ 2016-05-12 / 11:27:50

Det är verkligen gott med mynta :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!