Torsdag

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-06-09 » 19:39:36
Igår vid lunchtid lämnade jag in tentan. En dag innan deadline. Sent för att vara mig men den kom in i alla fall. Denna tenta var inte skoj, inte alls. Har aldrig sagt att en kurs är tråkig eller ointressant. Men det säger jag om denna. Hade såna förväntningar 😕 
Idag blev det pyssel i trädgården och träning med Eskil att vara utomhus. Han är lite mesig utomhus men det tar sig 😊 Så kom min finaste förbi på en kopp kaffe och kattmys. Råkade även bli så att jag piercade henne. Gick bra men det är så jävla läskigt 😂 Men allt för Evelina. Vågar hon lägga sitt förtroende till mig så skiner jag som en sol och gör allt. Jag går genom eld för min bästaste ❤️
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!