Bada

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-07-23 » 17:19:44
Igår blev det premiärdopp. Jag och Jennifer åkte till ett kalkbrott och badade. Kallt, svårt att komma i och upp men kul. Kom även lite dykare dit som vi fick mycket info om dykning av. Spännande! Sen bar det av till mamma där jag sov över och idag åkte ut till Strångsjö och fikade med. Supermysigt café där ute vid en liten sjö. När jag kom hem var min pojkvän sugen på att bada så då drog vi iväg och tog ett dopp. Jag är ingen badmänniska men kan erkänna att det är lite mysigt på något vis 😊 Nu vaknas det grillat och kall öl 🍻
 
 
Instagram: Feliciatrex 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!