.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2016-04-13 » 23:34:53
Ibland då bara orkar jag inte argumentera. Ibland har folk redan bestämt sig efter de första orden man sagt. Ibland spelar det ingen roll om vad man säger efter att personen i fråga har bestämt sig, det är oföränderligt. Det är då jag skiter i det. Det är då jag bara drar handen över ansiktet och ger ifrån mig en ohörbar suck. Att säga att man väljer sina fajter passar inte helt in här. För det finns inget att slåss om då. Jag gillar att argumentera, stå på mig och att vinna. Men i ett sådant fall är det bara att droppa det, det är lönlöst. Det finns inget att vinna. Jag har börja märka av detta allt mer. Och jag känner att jag inte ödslat onödig tid.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!