Rensa ur för att släppa in frisk luft

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-09-08 » 21:38:59
Nu är det mer än dags att sova för mig. Tidig morgon på praktiken och sedan iväg direkt ut till stallet. Jag och morfar började röja ur stallet. Fan så mycket skit man samlar på sig!!! kommer säker bli 5 kärror till tippen och lite hästutrustning som ska säljas. Höll på hela eftermiddagen och kvällen så jag är totalt slut i kroppen. Det värker som en 90-åring i hälar och rygg. Men fy så skönt det är att rensa ur gammal, onödig och värdelös skit. Rensa mår man bra av, iaf jag. Jag älskar att rensa upp. Det bör man fan även göra med sitt liv lika ofta. Rensa igenom sitt liv och slänga iväg den där skiten som ändå bara är till belastning. Se igenom vilka man behöver i sitt liv och vilka som kan lämna på återvinningen.
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!