.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-09-29 » 21:45:12
Jag blir så arg. Så jävla helvetets arg att blodet skär som rakblad i hjärtat. Hur kan man säga "nej, ni är inte välkomna" när människor på flykt från krig, misär, fattigdom och förtryck kommer till vårat land. Att göra skillnad på människor. Fan jag tål det inte! Jag ser mycket oacceptabelt men jag ser även mycket medmänsklighet. Något som jag ärligt talat inte trodde att jag skulle få se så mycket av i denna typ av världskris. Det finns fina människor. Människor med både hjärna och hjärta på rätt ställe. 
 
En tankeställare att ta med sig till nattkudden:
Vem det som syr kläderna du köper i affären? Vem tillverkar din telefon? 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!