Att vara sitt gamla jag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-10-21 » 22:47:05
Köpte idag kläder och material till den kommande halloweenfesten. Brukar vanligtvis vara grymt positivt inställd till denna typ av party men ah... Är verkligen inte taggad för fem öre. Orkar inte styra detta då planerna tydligen skall smidas och planeras av mig. Planen har dessutom totalt förändrats och jag fått mer ansvar. Jag orkar inte och jag vill inte. Jag kan festa men allt runt om känns så ångestfyllt och krävande... Jag varken orkar eller vill vara trevlig känns det som. Låt mig få krypa ner ensam i ett svart hål med en film några dagar så är jag nöjd ;)
 
 
 
Postat av: Naru
URL: http://naruamanda.blogg.se 2015-10-25 / 22:01:37

Aaaw förstår dig helt och hållet <3
Får försöka göra det så roligt som möjligt och så kommer ju jag ner så då kan du få massor med mysiga kramar :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!