Tillbaka

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-03-30 » 14:11:46
Som ni märkt så har det varit väldigt tyst här ett bra tag. Anledningen är att jag har haft praktik i två veckor och inte alls haft någon lust eller ork till att blogga. Men praktiken har varit kanon! Det är oerhört skönt att vara kvar här i stan och slippa åka till Norrköping. Men jag saknar mina fina där nere. Har påbörjat ett nytt projekt här hemma, projekt tv-bänk. Byggs av lastpallar och målas vit. Så har jag köpt en ny mobil som jag inte kan använda än... Känns ju lite tokigt men men... Så har mammas hall blivit tapetserad, så himla fin den blir!
 
Dagens lunch:
 
 
Postat av: rememberthiis.blogg.se
URL: http://rememberthiis.blogg.se/ 2015-03-30 / 14:36:17

Så gott :)


Postat av: ɑ n n i k ɑ
URL: http://blogofphoto.webblogg.se 2015-03-30 / 14:58:17

Gott!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!