.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-06-27 » 16:33:44
Igår var jag på första personalfesten tillsammans med kollegorna på skolan. Riktigt trevligt och kul att träffas utanför yrket. Nu är ju jag bara vikarie och inte jobbat mycket alls så blev så himla glad att jag blev bjuden iaf :D Snälla människor det dära ;)
 
Över till något helt annat. Vänner. Jag är så helvetes less på vissa människor som inte behagar lyfta sin feta röv, eller nej vänta, finger! Inte orkar lyfta fingret för att höra av sig. Vissa av min vänner bor långt bort men hör av sig och nej vi ses inte lika mycket pga avståndet men i det läget handlar det inte om lathet. Det är bara jag som hör av mig till vissa vänner och nu är jag trött på att det bara är jag. Jag tänkte att man måste nog ta upp detta med dessa. Men fan heller känner jag nu! Nu har jag bestämt att inte höra av mig och fråga om vi ska ses, det är upp till dem nu. Nu väntar jag. Jag var den enda som hörde av mig om frågan när vi ska ses. Det är skllnad på att höra av sig och att höra av sig och ställa frågan om man vill ses. När personer säger att jag har inte tid så köper jag det, vi lever i ett stressat samhäle där alla är fullskitna. Jag vet det och sväljer det. Men säger man så och sedan ser jag på socialamedier att dessa personer träffar andra eller ligger och latar sig framför film så handrar det om prioriteringar. Svårare än så är det det. Men skriv inte sms och säg att du är så glad att jag är din vän och blablabla. Luktar lite falskhet här va? Oj i min lilla låda vilket aggresivt inlägg detta blev. Var ju inte alls meninen fakstisk... Bör jag känna mig dum nu? Nej jag hoppar det och hoppas att jag inte trampade allt för hårt på den lilla tån utan skänkte en tankeställare (: Puss
 
På tal om någon som hör av sig så ska jag leka med min efterlängtade Saga idag! Saknaden.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!