.

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2015-02-20 » 16:58:23
Blev klar med hemtentan redan i onsdags med idag lämnades den in. Har velat så jädrans mycket med vissa meningar och en referens så har dragit på att lämna in den. Men nu åkte den in så att jag kan ta helg. Denna helt innebär att det inte finns något jag kan plugga till eller fixa till. Jag är alltså helt ledig i skallen. Så nu ska jag koncentrera mig på att övervinna denna förkylning som smygits sig på ännu en gång. Men skiten bryter ju aldrig ut! Halsont och tryck i öronen är mest irriterande, så antingen får detta bryta ut eller gå över helt. Trevlig helg till er alla!
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!