Inför EU-valet

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-05-13 » 12:33:00
Testade mig via Valkompassen som finns på Aftonbladet. Inte för att jag inte vet vad jag ska rösta utan för skoj. Och ja, jag blev verkligen inte förånad. Kanske trodde jag att V & FI skulle ha bytt plats men jag vet vad jag ska rösta och jag kommer rösta V. Varför ska jag hymla om det? Fast varför behöver jag berätta för er? Det behöver jag verkligen inte men jag väljer att göra det. Medans andra hellre berättar om sina sexliv än vad dom röstar på så går jag tvärtemot. Jag har inga som helst problem att stå för mina åsikter och berätta vart jag står. Jag skäms inte. Vet ni helt säkert vad ni ska rösta? Är det självklart för er? (:
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!