26 juni 2014

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-06-26 » 16:11:49
Det blev en sen frukost idag men vad gör det när Thomas Di Leva gör mig sällskap?
Sen målade jag det sista på toadörren så ikväll kan den hängas upp och låtas vara kvar. Skönt att ha en dörr där igen ;) Kände mig lite hög på färgångorna så hoppade i träningskläder och tog mig ut på en promenad. Och just ja, ikväll är det match! Jag har inte missat många detta VM och ikväll är någon som jag längtat efter! Har hejar på Portugal så länge jag kan minnas men i detta VM har jag förälskat mig ganska så bra i Ghanas landslag. Så jag är kluven ikväll. Skulle ju gärna se båda lagen som finalister ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!