25 juni 2014

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-06-25 » 18:28:05
Varit ute i stallet hela dagen. Ridit, städat, rensat, fixat och fixat burar åt kaninbebisarna. Vet inte om det är vädret som får mig så trött bara för att det är så jäkla grått ute eller vad det kan vara. Så är mitt sötsug uppe i max. Jag skulle kunna mörda för en halv chokladkaka just nu tror jag. Men nej inget godis här. Då sväller jag väl upp och flyger iväg som en heliumballong.... Te får det bli :)
Min fina tjej, du är oersättningsbar!
 
Postat av: Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot
URL: http://stockholmsjenna.se 2014-07-01 / 09:10:17

Jag gillar såna dagar när man spenderar nästan hela dagen i stallet med att fixa och dona :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!