Engelskan är igång

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-16 » 15:33:18
Fick besked igår om att jag fått en plats på kursen jag sökt, engelska B. Blev så oerhört glad. Detta innebär att klarar jag denna så kan jag söka in på universitetet jag vill in på. Har alla andra ämnen. Håller tummar och tår på att jag klarar kursen, har grymt svårt med engelska. Absolut det värsta ämnet jag vet. Men så värt att pina sig igenom för att kunna söka in på skolan. Hade första lektionen idag på morgonen. Än så länge verkar det bra. Jag är ju en vecka efter eftersom att jag fått en reservplats så ska plugga ikapp. Nu ska jag in till stan för att möta upp en tjej som vill sälja sin studentlitteratur. Toppen! Slippa beställa så man kan köra igång direkt! Idag har jag flyt. Ska jobba en stund nu ikväll också. Ha det bäst hörrni, puss!
I väntan på bussen en tidig morgon & ett riktigt jävla happyface!
 
Postat av: Naru
2014-01-16 / 16:03:05

Vill du ha hjälp med Engelskan någon gång så är det bara att ringa mig ;) <33

Svar: Thaaaaank you baby! <3
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!