En röst i dagens läge

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-01 » 17:16:45
Bilder från gårdagen/natten kommer. Kanske ikväll kanske inte, får se.
Har inte ens kollat på bilderna än om det är något att publicera ens.
 
Idag har jag varit tyst som aldrig förr. Min röst har totalt svikt mig.
Igår så hade jag en väldig hes målbrottsröst men det var en röst i alla fall ;)
Nu får jag knappt fram ett ljud, haha!
 
 
Postat av: Lotta
URL: http://olesenstjej.blogg.se 2014-01-02 / 11:26:49

Sv: Tack så jättemycket, jag fick den av Emil i julklapp :) Är allt bra med dig? Har du haft en härlig start på det nya året?? =) Kram!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!