Dissar - Maria Montazamis röda vin

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-01-22 » 11:16:29
Blir ännu en diss nu. Och denna diss gör lite smått ont i mig. Att dissa Marias vin var inte vad jag hade tänkt mig. Men jag tänker vara ärlig även fast jag tycker om henne. Detta vin är verkligen inte alls gott. Det föll inte alls mig i smaken. Första klunken var inte god men man tänker "Jaja, det går ju.." Men den blir det bara värre och värre ju mer man dricker tycker jag. Vill ni dricka ett gott kändisvin så skulle jag rekomendera Per Morberg. Jag tycker att det är riktigt gott, läst många recensioner om att det inte ska vara gott men hört många som tycker det. Så ja, det skulle jag ha valt (:
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!