Väx upp!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-02-18 » 13:36:49
Enligt mig, ja MIG! Min åsikt nu på MIN blogg.
Jag tycker att den så kallade ölleken som sprids över FB som en löpeld är sjuk. Vad är det för kioskmongo som kommit på detta? Jag har inte FB tack och lov så jag slipper ju. Men vet ni vad? Man kan stå emot. Hör många som tycker som jag men sveper i alla fall. I mina ögon är det konstigt. Fan människor våga stå på er om ni inte vill. Vill ni svepa och lägga upp för att visa hur oerhört balla ni är så kör på då. Men gillar inte grejen att utmana och sånt shit. Inte med alkohol. Man ska bestämma själv över sitt alkoholintag utan att känna sig det enda minsta tvungen till det. Jag låter som en riktig bitterfitta va? Ah, det är jag i så fall. Det gör mig inget. Jag gör det med värdighet i ryggen. Något som jag gillade var när min vän Matilda sa att hon blivit utmanad men vägrade och istället satte in en viss summa på cancerfonden istället. Så fint. Inget med att svepa en öl att göra men hon valde att gå emot och gör något bra av det. Kloka fina människa (:
 
 
Postat av: Annika
URL: http://blogofphoto.webblogg.se 2014-02-18 / 20:25:15

Tycker det är bara löjligt.. Vissa av dem tror ju även att dom är så "coola" att dom kan svepa in en hel öl :P

Svar: Ja precis ;)
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!