Min dag

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-02-05 » 19:29:35
Har varit på min gammla skola idag på förmiddagen. På Åsa folkhögskola. Träffade min gammla studievägledare. Hon är så jävla bra, den bästa! Eftersom att jag inte går där längre så bör jag ju inte gå dit men har inte träffat någon så bra som hon så jag frågade henne och så var det okej :D Toppen! Fick svar på alla mina frågor. Hur kan hon allt? :D Är nöjd nu.
Sen var jag ute i stallet och sen hamnade jag hemma hos Sabina på fika och käka. Jäklarns vilken bra dag (:
 
 
Postat av: julia
URL: http://jjuliees.blogg.se 2014-02-06 / 00:05:49

låter som en bra dag :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!