Just nu

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2014-02-23 » 12:41:35
Sitter med ansiktsmask och olja i håret. Köpte Ricinolja för väldigt länge sedan, då när jag var rödhårig. För det drar ut färg väldigt bra. Så använde det innan jag blekte över till blond igen. Men hade ju en del kvar så jag har använt det lite då och då. Så idag tog det slut (:
 
Postat av: Anonym
2014-03-05 / 16:10:35

Jag varnar dig för ricinolja.. Det är effektiv absolut.. MEN när du slutar använda det kommer det göra en tvärtom effekt och du kommer tappa sjukt mycket hår och få tunt hår plus att ditt hår kommer bli torrt som fan så det är ingenting jag hade använt om jag va du.

Svar: Okej tack, jag har dock inte upplevt det så men kan kanske vara på olika hårtyper då (:
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!