Överlevnad

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2014-12-09 » 17:42:30
 
Sen jag började universitetet så har mitt sockerbehov nått sin maxpunkt. Ojoj vad sockersug jag har heeeela tiden! Jag som hade övervunnit det och dödat det helt. Ja det är sant. Förr när jag käkade väldigt hälsosamt och nästan aldrig åt socker så försvann det (inte så konstigt). Men nu har det gjort en rejäl tonårsrevolt och skrattar mig rakt upp i ansiktet medans det solar sig i solen av mitt återfall. Tyvärr socker, du vann denna rond. Ärligt talat så bryr jag mig mer om att jag lägger pengar på sånt än att jag kanske kommer gå upp 2kg. Jag har blivit så bekväm i mig själv som person att jag bryr mig allt mindre och mindre om utseende. Detta betyder nu inte att jag ska leva på onyttigheter och öka 20kg. Nej. Jag älskar fortfarande att träna och att vara hälsosam, vilket övervikt inte är. Nu blev detta inlägg något det inte alls var tänkt att bli, långt. Och just ja, köp för fasiken inte den röda drycken ni ser på bilden om ni inte älskar mjölk med två droppar kaffe i. Den smakar enbart mjölk. Jag hatar mjölk och älskar kaffe. Att ha saker i kaffet förstör det enligt min mening.
 
Postat av: Filip
2014-12-10 / 20:26:38

Kaffe + Twix/Snickers! Det är Universitetskost det :p

Svar: Om det är! Undrar hur många luncher/mellanmål just den kombon har varit xD
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!