Skål på er!

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-11-30 » 18:52:49
Nu firar jag och älskling att huset var bra, så skål på er!
 
 
Postat av: Sofia
2013-11-30 / 20:51:01

Såg att du kommenterat hos Kissie. Du vet att hon kopierar sina lite "djupare" inlägg va? Här kan du läsa originalet! http://psychedelique.blogg.se/2013/november/mindfuckhaha.html#comment

Psychedelique är tydligen idolen.

Svar: Är inte så insatt i Kissie, kollar in någon gång och kanske kommenterar. Jo har hört att hon kopierar men har inte den fritiden till att kolla upp vilka hon kopierar och ska jag vara riktigt ärlig så bryr jag mig inte alls om att hon gör det. Har annat för mig men tack så mycket för informationen iaf! :) Är säker på att det finns folk som bryr sig om det :D
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!