Nya vinterskor

Kommentarer - 2 st.  |  Kategori - Skönhet insida&utsida  |  Daterat - 2013-11-28 » 12:25:02
Skokanonen - 499kr
 
Köpte nya vinterskor i tisdags. Förra året gick jag med mina sommarskor i tyg, kallt. Men jag tycker att skor är så jävkla tråkigt att lägga pengar på. Jag är inte som de flesta tjejer som älskar skor och har 20 par. Har någon nya skor ser jag inte det för jag kollar nog aldrig på folks skor, eller kanske kollar utan att reflektera? Jag vet inte ;) Jag och Saga pratade lite om skor igår, för hon är en sån som gillar skor ;) Vi pratade om märken osv. Hon har flera par märkesskor och ja dom är superfina men jag har ju ingen aning om märken. Säger någon "jag har blablabla-skor" så har jag inte den blekaste, eller jo om det är Dr Martens ;) Men det jag nog skulle komma fram till var att jag inte är en sko-människa. Självklart vill jag ha fina skor, men har inget större intresse (:
Postat av: sabina
URL: http://blogg.improveme.se/bina 2013-11-28 / 19:00:44

jag praktiserar på mariebergsskolan i örebro, i förskoleklassen och fritids! :)


Postat av: zara
URL: http://zarawahlberg.vimedbarn.se/ 2013-11-30 / 10:11:30

sjukt snygga :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!