Hissar & Dissar

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-11-08 » 16:26:09
Väljer idag att hissa The Body Shop! Alla vet vad det är märke och känner till det. Men vet folk så mycket mer om det än att de är bra och luktar otroligt gott? Väldigt kort fakta kommer här: De är inte djurtestat, det är Fairtrade-produkter, de är måna om personal och om att skönhet kommer inifrån, de kämpar för mänskliga rättigheter, återvinningsbara förpackningar, de har haft flera samarbeten med tex; WWF, Unicefs, HIV-prevention m.m.
När min vän Evelina sov över hos mig och smörjde in sig med deras Cocos bodybutter så tänkte jag för mig själv: "Varför i helvete slutade jag använda det?" Svaret på det är nog lathet om jag ska vara ärlig. I min stad finns inte deras produkter så jag måste beställa eller åka till en större stad. Kan också vara av snålhet men det tror jag inte är den störtsa delen. Så nu blir det till att använda slut på de lotions jag har och sedan endast köra på deras (:

Väljer att dissa "Elsas värld" som går på tv3 play. Förra säsongen så kollade. Inte så att jag satt och väntade till släppen men när jag bara ville fördriva lite på en kvart bara. Tyckte då att det var okej, inte sådär superimponerande och häpnandsväckande men okej. Nu har jag kollat på 2 avsnitt och tänker inte kolla på fler. Riktigt värdelösa måste jag säga. Efter det första avsnittet tänkte jag att det bara kunde vara en dålig start men nja, detta verkar för B "/
 
Postat av: Sanna J Bizzozero
URL: http://ssannabizzozero.blogg.se 2013-11-08 / 17:00:38

Svar: Jaa det luktar oerhört gott :D love it!!


Postat av: felicia
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/ 2013-11-08 / 18:32:39

sv: ja det var väldigt gott :D


Postat av: Junitjej
URL: http://www.junitjejen.se 2013-11-08 / 20:21:28

Jag älskar verkligen The Body shop!


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!