En obytbar vän

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-11-18 » 12:58:40
Min vän är så fenomenal! Älskar henne så stjärnstoppigt mycket! Tänkt att från att jag var grinig, sur, arg, besviken, upprörd och förvirrad till att faktiskt se ljuset i tunneln och må väldigt mycket bättre genom bara några ord. Hur gör den människan? Jag är ganska så svåromvänd men hon lyckas. Inser mer och mer för varje dag hur mycket mer hon känner mig än vad jag tror.
 
Postat av: Fröken Back
2013-11-19 / 22:59:17

Du är utan tvekan den bästa som finns i hela världen, min dyrbaraste vän! Ibland undrar jag om du bor i mitt huvud, för du förstår ju allt jag säger! ;) Älskar dig <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!