Oh my back

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-05-14 » 11:42:48
Hade planerat att ut och springa men blir nog inget av. Min rygg värker som fan idag efter att vi plockade sten på gärdet igår. Hatar verkligen min rygg ibland. Men då har jag ju tid till att läsa lite (: Allt dåligt för något bra med sig.
 
Postat av: Areyanna
URL: http://areeyanna.blogg.se 2013-05-14 / 15:04:52

Hej! Vad hra du för problem med din rygg? Jag har opererat min 2 ggr för diskbråck=/ Men nu har den blivit helt bra igen=) Jag har gått ned 18 kg i vikt som jag la på mig under den tiden då träningen ej funkade å jag hadde ont, så nu orkar jag springa långt igen=) Mest sprungit inomhus max 6 km p¨å löpbandet men blev så glad när jag klarade det=) Så i veckan ska jag med ge mig ut i spåret=) Ha en fortsatt fin dag! kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!