Min fina

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-05-13 » 16:22:07
Jag börjar nu inse och förstå. Min bästa vän åker snart. Bara över sommaren men för mig blir det en evighet. Sommar för mig är Evelina. Vi skrattar, både med varandra och åt varandra. Hon får mig att må bra. Hon får mig hel. Evelina är modig och älskar förändringar medan jag är töntig och livrädd för förädringar. Att hon åker är en stor  förändring för mig. Jag måste nu förstå att jag inte kan träffa henne precis när jag vill. Jag får ringa, och det går bra. Men det är inte ultimat. Hon är en sån oerhör stor trygghet för mig. Vi har aldrig varit ifrån varandra såhär länge. Men jag är så glad för hennes skull. Det är jag verkligen. Hon vill detta och hon kommer ju faktiskt tillbaka efter sommaren. Min älskade fina Evelina
 
Postat av: Evelina
2013-05-16 / 01:32:33

Min finaste bästaste du! Sitter här med tårar i ögonen, kommer sakna dig så sjukt mycket! Du vet att jag alltid finns så nära jag kan, om det så blir tvunget att vara på andra sidan luren. Älskar dig! <3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!