Drömmen om en gård

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-05-24 » 12:59:59
Nu är jag alltså 21. Känner ju ingen skillnad direkt. Något som börjar kännas däremot är ju längtan efter att flytta hemifrån. Drömmen är ju att ha en liten gård. En liten gård med några djur och massa frukt och bär :D Jag skulle inte klara av att bo mitt i en stad, inte ens en liten stad. Mycket människor gör mig stressad och rastlös medans på landet känner jag mig lugn, trygg och lycklig (: Jag vill inte höra bilar tuta jag vill höra kossor som råmar. Jag vill inte känna doften av avgaser jag vill känna gräsdoft. Så vill jag kunna gå naken ute på tomten ;) Haha! Säger inte att det är skit att bo i en stad. För mig skulle det vara det men för andra så passar det bättre än något annat (: Och det är ju en jävla tur att det är så!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!