Sammanfattning

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-29 » 23:06:24
Har varit rätt så dålig på att uppdatera här. Har haft en del för mig. Bland annat så har jag träffat min fina vän Emelie som är här på besök från Norge. Så vi ses ju inte så överdrivet ofta ;) Så har jag haft Morberg-kväll med Mamma & Simon. Drack hans vin och käkade mat ur hans bok. Inte illa enligt mig :D Så har min kusin Toffe varit här hemma och demonstrerat en städmaskin vilket tog 4 timmar. Han är under utbildning. Nu ikväll var vi hos mormor och morfar för att käka mat och träffa moster med familj som är nere från Norrland. Ja lite så har det sett ut i korta drag (:
 
Postat av: Julia
URL: http://jjuliees.blogg.se/ 2013-03-31 / 18:08:25

låter mysigt!:)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!