Dagens vill ha

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-03-27 » 15:20:26
Idag har jag bara tagit det lugnt. Läst lite trafikteori och sytt en klänning som jag inte riktigt bestämt mig för om den är klar eller inte. Vi får se (: Men nu bär det strax av in till stan för att träffa hon som jag är kontaktperson sen ska jag och mamma på lite äventyr. Men kör en "Dagen vill ha".
 
 
 
Ett pannband att använda när man är ute och går eller springer. Har ju mina stickade men de sitter inte på samma sätt som dessa. Hittade ett pannband men det var så sjukt dyrt pga att det var märke så det blev inget. Men men, får spana lite (:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!