Roadtrip

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-06-19 » 21:49:12
Blev en liten roadtrip med Cissi idag. Har åkt runt hela stan och varit inne i varenda affär för att slutligen få tag på de få sakerna vi skulle ha ;) Sen bar det iväg ut i skogen för att köpa bröllopspresent och en glass vid en sjö. Vägen hem blev en skogsväg där vi mötte en gigantisk traktor med dyngspridare som höll på att mosa oss! Nu har Cissi blekt min utväxt och missat en fläck. Men hon flydde sitt misstag så det blekte jag själv i utan problem ;) Ett problem uppstod ju förresten. Jag tappar hår!!!! x) Brukar inte tappa så mycket, självklart lite men inte såhär. En näve hår fick jag i min hand. Jaja, så kan det ju gå.
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!