Midsommar 2013 - Bröllop

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-06-24 » 23:32:15
Min midsommar tillbringades i en väldigt fin trädgård med väldigt fina människor. Det är nämligen så att en av mina allra finaste vänners mamma gifte sig. Ser även henne som en väldigt fin vän till mig. Det var ett väldigt litet och enkelt bröllop men fyllt med kärlek och känslor. Så oerhört fint och personligt. En påtaglig kärlek, en skillnad från kyrkan. Grattis till underbara Susanne & Conny! All lycka till er.
 
 
Känner inte att jag behöver ursäkta mig för 5 öre över redigeringen.
Jag gjorde det enkelt för mig, samma filter på alla!
 
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!