28 juni 2013

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-06-28 » 15:20:59
Har idag varit inne i stan och shoppat lite. Blev ett par brallor, ett par shorts och en cykel (:
Nu ska jag upp till Saga en sväng, hörs antagligen ikväll!
 
 
Postat av: Areyanna
URL: http://areeyanna.blogg.se 2013-07-01 / 23:35:42

Hej söt! Fina bilder på dig=) Gillar färgen på linnet min favvo när jag tränar å på stranden isommar=)Snygga brillor å söta ballerinas=) Sv:Ja celsius är toppen vid hård träning så att man orkar mer och längre=) Try it! Det funkar bra=) Å så goda! Colan är min favvo=) Vad tråkigt ang din rygg. Jag vet hur det är de där sjukgymnast övningarna är super tråkiga men så viktiga=) Jag sket i dem med efter ett tag, men jag fick sota för det då jag inte blev helt bra. Jag har gått hos en PT nu dock och byggt upp ryggmusklerna å tappat 20 kg i vikt + tränat upp mig igen, å nu har jag inga problem alls. Jag mår så bra i ryggen å är så lycklig för det + så mycket starkare piggare å gladare=) Håller tummarna för dig att din rygg får bli minst lika bra igen! Så jobbigt med ont i ryggen det är du alldeles för ung och söt för å gå å ha jobbigt med<3<3<3 Krya på dig! KRAAAAM<3<3


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!