Rådjur och sånt

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-14 » 14:39:01
Vet ni vad? Igår kväll/natt låg det ett rådjur precis utanför vårat fönster.
Bara en meter ifrån huset. Så jävla söt, jag kunde inte sluta titta på det.
Just nu kollar jag på Khloé & Lamar på tv. Tycker att det är så kul för Khloé är en sån jävla bitch xD Jag skulle inte vilja va hennes vän eller ännu mindra pojkvän. Däremot Kourtney! Hon verkar så himla rar och snäll. Hon verkar vara den bästa av de tre systrarna, och sötaste. Hennes ansikte är ju to die for!
 
 
Just ja, jag sa ju att jag skulle berätta vad jag tyckte om pilates-filmen. Skittråkig! Den var tråkig och seg. Ja jag vet att det är så pilates är. Men testade iaf och det passade inte mig. Jag gillar när det är fart som den andra som jag har. Den är superrolig :D Ni ser nedan:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!