Nervvrak

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-29 » 15:56:44
Nu ska jag snart iväg på träning. Åh så nervös jag är! Gillar inte riktigt att träna i grupp. Tur att världens bästa mamma är med ;) Men det är ju hennes lag så. Eftersom att mamma är skadad i knät och jag har ryggen så tränar vi i egen takt tillsammans. Tror det blir roligt i alla fall (: Men måste peppa mig själv ordentligt nu och dricka massa vatten så jag inte svimmar, haha!
 
Postat av: anna
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se 2013-01-29 / 20:44:20

hoppas träningen gick bra :)

Svar: Tack så mycket :D Det gick faktiskt riktigt bra :)
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!