Mens är skit

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-28 » 12:14:05
Jag hyllar verkligen kvinnor, det gör jag! Mens. Bara att läsa det ordet räcker. Jag brukar inte ha mycket problem lite uppsvälld, humörsvängningar och extra gasig typ ;) Men idag så tyckte tydligen min kropp att jag skulle få lite mensvärk eftersom att jag inte brukar få det. Tack! Men ska inte klaga, har vänner som verkligen lider av mesnvärk. Starka vänner. Så just nu ligger jag med en varm vetekudde på magen och är förbannad samtidigt som jag ändå vill grina utan anledning. Konstigt humör. Mens är skumt... Kämpa på alla kvinnor, vi är snart 50 och då slipper vi det ;)
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!