Fucking jävla rygg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-25 » 11:41:07
Ser verkligen fram emot en sängliggandes dag. Eller inte! Igår på jobbet så smällde det i ryggen på mig. Så nu kan jag inte röra min knappt. Jag vet att jag borde ta det lugnt med ryggen (är en gammal skada efter en bilolycka) men jag är sån där som "Äh det är ingen fara" och sen så smäller ryggen som en bomb och jag blir en robot... Så igår kväll var jag ett riktigt jävla monster. Stackas Simon. Men han vet hur jag fungerar nu efter 4år så han var ju kolugn. Eftersom att ryggen värkte så jävligt på påverkar ju det skallen och har jag ont i huvudet så mår jag alltid illa och spyr. Så jag ville ju inte käka men slutade med att jag skulle äta lite melon. Stolt som jag är ber jag inte Simon om hjälp utan ska klara mig själv. Men misslyckas och ställer mig och skriker. Stackars Simon får lugna mig och skära den där jävla melonen. Sen var jag "bitter-men-mysig" hela kvällen. Nu ska jag lägga mig på golvet med min yoga-matta och vägra prata med en jävel fram till att Cissi kommer ikväll, och då ska ryggen vara bra. Punkt slut.
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!