31 jan 2013

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-31 » 23:24:45
Idag inskolade jag en ny tjej på jobbet. Hon verkade väldigt vettig och bra :D Hoppas att man kommer få jobba ihop fler gånger. Så var min bästaste Evelina där och kollade och kramades efteråt (: Hon åkte ju tidigt imorse med bussen när jag sov så har saknat henne! Hon hinner inte ens stänga dörren när hon går förän jag saknar henne. Efter jobbet så åkte jag och mamma till fotbollsträningen. Jag tränade inte, satt på sidan med Hanna (: Fotboll är inte min grej. Superkul att kolla på men så grymt tråkigt att spela, jag ser verkligen inte nöjet i att spela fotboll. Men att kolla :D Haha! Nu ska jag sova för jag ska upp tidigt för någon elektriker kommer hit och "elar" lite ;D
 
Just nu:
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!