19 jan 2013

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-01-19 » 19:15:44
Nu inatt som var så var mitt lilla rådjur tillbaka och sov på våran tomt. På samma ställe. Jag satt hur länge som helst och kollade på henne. Jag kan inte beskriva känslan riktigt men jag blir så glad av djur. Att se så söta varelser så nära som är vilda. Det ger mig någon varm bubblande känsla och jag kommer på mig själv med att le upp till öronen.
 
Jag har målat lite så har vi städat här hemma.
Nu blir det tända ljus och te.
 
Just ja vi har fått några vääääldigt långa ljus xD Typ begravningsljus tror jag?
Men ah dom är mysiga och lite annorlunda så lite roligare.
Man slipper ju kolla till dom lika ofta ;) Dom är ca 90cm.
Postat av: Cenedra
URL: http://cenedralundblad.myshowroom.se 2013-01-20 / 05:36:34

Hej! kolla in min blogg och lämna gärna en kommentar! kram :D http://cenedralundblad.myshowroom.se/


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!