Drinkglas

Kommentarer - 3 st.  |  Kategori - Party  |  Daterat - 2013-02-04 » 17:57:46
Jag och min kära Cissi har pratat om att köpa drinkglas till kommande fest. Det blir ju en annan känsla med riktiga glas, så trött på plastmuggar och vanliga dricksglas! Men vet inte vilka glas som är trevligast liksom. Jag ränner inte på krogen och dricker drinkar, det är så inte jag. Vi ska göra olika drinkar så något glas som är gott till allt. Vad tycker ni? Jag vill ha era personliga åsikter nu. Inte "men det måste vara martini i det och grogg i high ball-glas och bla bla bla..." Jag vet att det är individuellt mycket men jag är så nyfiken :D Vad är eran favorit?
 
Postat av: Naru
2013-02-04 / 18:47:52

Jag gillar 1:an och 4:an! Blev lite små sugen att köpa några själv, men det får vänta!!! haha <3

Svar: Ja det är dom två jag också är mest sugen på faktiskt :D <3
Felicia Ericsson


Postat av: Lule
URL: http://nattstad.se/lulepettersson 2013-02-05 / 16:57:21

Jag tycker 3 eller 4 är lättast att blanda drinkar i tycker jag. Också lättast att dricka ur och är stadigast om man nu blir lite groggy haha :)

Svar: Okey tack så mycket :D
Felicia Ericsson


Postat av: emelie
URL: http://skoflickan.blogg.se 2013-02-06 / 09:34:17

Fyran!! :D Sjukt snyggt, lätt att drinkar i med :)

Svar: Taaack :D
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!