Det du inte såg

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-12-12 » 22:18:44
 
Jag har lyssnat på Patrik Sjöbergs bok Det du inte såg. En helt okej bok, absolut. Men inte någon som jag känner att jag vill lyssna/läsa igen. Jag är nog lite för ointresserad av höjdhopp och ja den innehåller mycket höjdhopp, såklart. Inte konstigt men jag trodde nog att det skulle vara lite mer dålda känslor och mer fokus på övergreppen han utsattes för. Inte fullt så mycket idrott. Men det kanske jag borde ha förstått. Jaja, nu har man läst den och är något klokare. Min bild på Patrik har inte ändrats men jag har fått mer förståelse.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!