Bananpannkaka

Kommentarer - 1 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-12-17 » 13:42:54
Ska nu iväg till stallet!
Blev ett träningspass på förmiddagen och Bananpannkaka till frulle.
Jag gör såhär:
1 banan
2 ägg
En nypa salt
Smör att steka i
 
Mosa bananen. I med äggen och mosa ihop. I med en nypa salt och rör.
Stek i smör. I en liten stekpanna blir detta två stycken pannkakor.
Jag toppar med helt vanlig björnbärsylt men det går ju att variera huuuur mycket du vill!
Postat av: Amanda Rieem
URL: http://blogg.improveme.se/maklarliv 2013-12-18 / 23:20:53

är det gott? sj åt jag vanlig pannkaka idag, nyttigt! NOT!

Svar: Ja jag tycker det, men äter inte mer än två åt gången då jag tycker att det är väldigt sött. Toppar helst med lite syrliga bär :)
Felicia Ericsson


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!