18 dec 2013

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-12-18 » 23:43:07
Varit inne i stan hela dagen med Toffe. Julklappar var ordet. Känns som att jag handlat massor men ändå inte tillräckligt, men det får faktiskt duga nu ;) Det blir en mager januari. Fast det brukar ju vara mycker rea då så ;) Haha! Vilket dilemma ni ;) På kvällen blev det stallsysslor och sen hälsa på finaste Saga! Vi bytte julklappar idag :D Jag äääälskar julklappar! I år hade vi satt en prisgräns faktiskt (: Jag fick en så himla fin julklapp. Hon känner mig så väl och det värmer mer egentligen att hon gör det än vad själva julklappen innehåller. Hon är så oerhört jävla obeskrivligt värdefull för mig den tjejen
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!