Uppskrivning imorgon

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-08-18 » 19:09:00
Imorgon skriver jag upp för körkortet. Ska jag vara helt ärlig så känns det inte bra. Känns inte som att jag har fått in all information som behövs. Ja jag är på intensivkurs men hjärnan slår ifrån när det blir för mycket. Pluggat från kl8 till 22 om dagarna + körlektioner. Min hjärna är nog en gröt just nu ;) Jag hoppas verkligen att det blir frågor som passar mig (såklart att man gör). Men jag är beredd på att få göra och det och det är inte hela världen faktiskt. Min trafiklärare sa att 30% i Sverige klarar det på förska försöket så det känns ju kanske inte mer betryggande men ;) Haha! Jaja, jag håller tummarna (:
 
 
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!