Slappdag, oh yeeh!

Kommentarer - 0 st.  |  Kategori - Allt och ingenting  |  Daterat - 2013-04-12 » 12:25:09
Ligger i min säng med en kopp te och ska börja kolla på film. Mitt rum doftar körsbär från doftljuset :D Så här ska jag tillbringa mina 2 timmar framöver. Jag är trött på massa "borden". Du borde göra det och det borde du ha gjort. Men vet ni vad? Jag borde inte ett skit idag. För jag vill och jag kan slappa bort min dag. Ni kan sitta där bakom skärmen och tycka att jag är lat och att ni är så duktiga som gjort något. För ni skulle ju absolut inte vilja ligga i en varm säng med en bra film va? ;) haha! Antog det. Men aja, såhär vill jag tillringa min dag idag. Oj jag hoppas inte att detta inlägg nu låter all för dystert. Aja ha en bra dag och lev!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!